Klachtenregeling

 

Wij doen ons best om u naar tevredenheid te behandelen. 

Toch kan het een keer voorkomen dat u vindt dat u verkeerd of onzorgvuldig bent geïnformeerd of behandeld.

Omdat we graag een lange termijn relatie met u opbouwen,  is het belangrijk dat u iets met die onvrede kunt doen. Hierbij bieden we u een helpende hand. We leggen graag uit wat we voor u kunnen betekenen.

1. Neem contact met ons op

We zouden het enorm waarderen als u om een verhelderend gesprek met ons aangaat. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op. Bovendien is het voor ons belangrijk te weten dat u een probleem hebt. We kunnen dan gezamenlijk tot een oplossing komen.

2. Lukt het niet om tot een prettige oplossing te komen?

Als we er samen niet uitkomen, kunt u onafhankelijk telefonisch advies en informatie inwinnen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP). Klik hier voor de link van het TIP.

Tel: 0900 20 25 012. 

Het TIP is opgericht door de beroepsorganisatie van uw tandarts, de Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde (NMT). Mondcentrum Drunen is aangesloten bij de NMT klachtenregeling.


Naast dat we aandacht hebben om met u tot een prettige oplossing te komen, verwelkomen we aanbevelingen of prettige ervaringen van harte!

Bekijk hier ervaringen van anderen en deel uw ervaring bij Mondcentrum Drunen.